Thursday, February 13, 2014

baru nak update...

Assalamualaikum..hi peeps..agak lama jugak xupdate blog nie sbb busy..eh busy ke..? Sng cakap M.a.L.a.S...
Haha...
Tahun 2014..byk yg dh jadi..byk yg aku telan..byk peristiwa2 yg buat aku jd matang and jd "dewasa"..
Dalam.erti yg lain T.U.A...zzzz

Bile dh hbs bljr aq try anta resume.kje kt company engineering..and alhamdulillah pagi anta ptg tue jugak suruh intrview n isnin masuk keja..
And bagi aku yg xde pegalamn intrview mcm korang semua yg bljar kt universiti..

So nk dkt 5 bulan keja..everthing ok..insyaAllah..
Dah jodoh aku kat sini..tapi even aku lari bidang tapi aku xlupa dgn kemahiran yg dah dianugerahkan...
Sambil2 tu ada jugak buat drawing jual kt org..
Dpt lah 1 frame rm100 ke..paling mahal pon rm450.00
Alhamdulillah.. tapi kena ada rajin and ada mood..lukis bkn trs lukis tapi kne ada rasa nak lukis..cmne ek nk ckp..hmm kira mcm mood lukis dtg baru lukis..lau x harap.maaf..krts ke mana .pen kemana...zzzz

Mcm.blog nie jugak..ada mood baru update..mood malas ketilam.jawabnya..hoho..

Sbnrnye bila umo dh 24 nie aq baru pikir apa sbnrnya yg aku nak? Still dlm kawalan parents ke...?
Hmmm guess what..kdg2 aku "stress" jugak lah bila "kawalan"rapi agak berlebih2an...

0k...stop citer tue..skunk.nie mood aku kearah masak..
Yess masak...mcm.nora danish..saya bagi 4 ★★★★..hahaha
Aritu buat fish n chip..jadi woo..wa ckp luu...
Byk gak aq try msk tp xsmpt nk upload sbb dh buah hati aku meronta2 nk ...so aq xleh wtpe..hahaa..
Lol...

Ok lah..kalau ad mood aku update lagi..
Yg baca aku jek.. haha..sbb xramai followers..
Hihihi...its okay bebeh... yg penting kite enjoyyy..
Baye nite

Xoxo : patah hati time nie... zzzzz

No comments:

Post a Comment