Sunday, April 22, 2012

6 random yang bagi aku korang heran

  1. PELUPA...! mungkin bukan tahap gaban pelupa aku nie tapi memang ada..aku tak makan semut mungkin aku tak sedar semut ada kat makanan aku...**'

    situasi 1 : tanya mak tuala aku mana ..tuala yang tebal kaler itam ada bunga2..mak jawab xtau..cube lah cek kat robok ...selongkar2 xde gak.dh berang dh nie (konon2 nak mndi kena kai tuala tue baru ada feel * taikk..hahaha.. rupanya tuala tue kat mana..korang tau x kt mana..?? ghupenya ngh sidai kat ampai ..aku yg sidai tadi..what dee fishh lah aku nie...

    situasi 2 : aku suka letak fail2 aku/kertas2 pekse dr sem 1 smpi sem 4/n bnyk gak nota2 kecik yg aku buat n tabiat aku yang palingggggg ketara sekali aku suka letak nota2 kecik tue kat celah2 buku yang tajuk tah benda..sampi nota2 aku tue ada kat celah2 novel..hehehehe... then nak mencarinya 1 hal lagi..
  2. aku suka tuko2 baju..xtau kenapa..contoh pagi pakai baju nie..n nak keluar even p kedai aku p tuko baju tshirt len.. tah..aku pon xfaham tabiat aku ne.
  3. b4 mandi aku mesti p basuh bilik air terlebih dahulu..memang dari dulu lagi ..aku xtau aku ikut sape perangai cmnie..lagipun aku mmg pentingkn kebersihan diri didalam mahupun diluo..
  4. aku tak makan JAGUNG! aku tak makan BETIK.! aku tak minum SUSU TEPUNG ! penakut KUCING.. pelik x?
  5. TIDO.! dilahirkan tido agak lasak sedikittt..he3..aku tak reti sbnrya tido betol2 ikut kat kepala katil tue..ikut dah aku nak tido cmne.. nak melintang ke..kaki berjuntai2 ke..haha..aku tak kesah.n nasib bek gak katil queen..kalau katil cm kt ostel gilaa lahh..bape kx gak jatuh katil..hahaha..
  6. suka tido ada selimut..tapi bukan untuk ttup badan aku tapi selimut tue diletakkan di atas kaki..haha..pelik tol aku nie... 
ok lah dahh abes... saje nak hilangkan boringg yang sudah tahap meksimom nie..


ps : doa yang terbaek utk orang jauh..amin.. :(



No comments:

Post a Comment