Wednesday, March 9, 2011

25 things about you....~

25 things about me..???
  oohh..ok... =)





1) love MCFLURRY damm much...!
MySpace


2) aku suka makan....seriously...~
*mcm mna r nk diet nie*


3) suka shopping....!
mcm2 nk beli...suke2...!!!
MySpace


4) mudah terkejut( thats y i'm can't watch scary movie)
kecian owg yg sblh aku 2..xleh fokus..hihi...
MySpace






5) i hate to be alone...!!
xsuke..xsuke... =(
MySpace






6) mengaku yg aku nie mmg degil n sensitif..
but i love to SMILE...~
MySpace






7) Ketinggian yg dianugerahkn ALLAH hnya 147cm..
dan berat badan dh makin menigkat...dari 40 ke 45 skunk...


8) saiz kasut 4..hahaha..ssh gak nk cari saiz kasut aku nie...
haisyhhh...


9)xboleh kena panas sgt..n surely aku akn badmood n pening kepala..


10) aku suka buat org tersenyum n ketawa...


11)cinta monyet masa fom 5..haha..gile hampehh...



12)kalau tido wajib ada bntal peluk..lau xde..tido msti xlena...




13) loving and caring....
MySpace




14)xsuka tempat yg bersepah....n cintakn kebersihan...




15) xpndai nk bersolek...seriously...
*try jugak.tp xminat..*




16)gila tengok wayang....




17) suka kaler pprle,hitam,putih,n coklat...
btw,more kaler hitam..sbb menampakkn kurus n tidak gemuk..
hahaaha...




18) mudah menagis n mudah tersinggung...




19)dulu org ckp aku nie cm tomboy...jln cm gangster...
tp skunk pn ada org ckp cm2 gak..
isyhhh...xfaham aku...
nk kena belasah gak org2 nie....!


20)dulu masa kecik2 mmg degil tahap dewa r...n main2 ngn budak2 pompuan nie bg aku xde stndard....join ngn boys lagi best...hihihi...
MySpace





21)masa umur 10taun,mak citer yg aku nie prnh disorokkn..tahlah aku pon smpai skunk xthu kena sorok ngn spe..sbb time 2 aku main tgh magrib...
n 1 kuartes cari aku...n time 2 gak abah duty..
abah trpksa balik tuk cari aku....patu xlama 2..aku dah berada kt umah..isyhhh2.....
siyess..aku xegt pape pon time 2.....smpai skunk...




22)kalau perasan kt bhgian mata ngn kening,ada bekas jahitan..
waktu kecik2..sbb terkena bucu katil yg tajam...
perhh..4jahitan kot...isyhh2....nakal sgguh...
MySpace

23)kalau tido msti ttp lampu..xsuke terang2....
t xleh tido.....




24) pencinta alam..sbb 2 suka masuk hutan...ngok prmndgan air trjun...pokok2....
masa zaman kecik2 dulu..nk jadi askar...sbb suke ngok gmbar abah pgg snpang...
n pakai baju uniform...n bile ckp ngn abah nk jdi askar..abah xbg.....
MySpace





25) terasa diri ini COMEL..hihihi
MySpace


*actlly,org yg tag aku ni suruh bg 30..
tp punyerr lah malas...
so buat jelh 25...
hehee..*

ok..byee.... (^^)



8 comments:

  1. terasa diri ini comel??? errrkkk...
    hahaha...tapi..tapi...
    tahniah atas penmbhan berat bdn ko...
    akhirnye normal gak bdk ni...
    hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe....xpe..aku puji diri snri...^_^
    yeahhh..skunk aku dh normal...yes...yes..yes... !!

    ReplyDelete
  3. 2la...pnt aq berkwn ngan bdak xnormal selama ni tau...hehehehe

    ReplyDelete
  4. tipuuuu!!!. gmuk mcm tu x kan 45 je. haha

    ReplyDelete
  5. hahaa..ko jeles kn...jeles ckp jeles..
    aku ni tulang je kuat..isi xde..hehee...
    eh..bukan masa 2 ko ckp ko lagi gemukk ke...haha

    ReplyDelete
  6. ceh, bila masa plak aku gemuk.. fakta membuktikan yg lalat paling besar hanya seberat 10 gram.. berdasarkan apa yg aku tgok, ko ni berat 67kg.. ala, ngaku je la. haha

    ReplyDelete
  7. alaaa....ko lalat ape.ko ni jenis langau tau x..terlebih berat...hahahaa...
    argghh...dulikk pe aku..suka hti aku r nk ngku or x...
    spe suh komen..

    ReplyDelete